onsdag 5. desember 2012

Ho Ho Ho Mr. Claus!

Kjære Julenissen!

La meg først si TUSEN TAKK for alt jeg fikk i fjor. Å feire Jul i USA var utrolig hyggelig. Deilig å komme seg bort fra sneen og til Floridas strender og varme vær. Bagasjen kom ikke frem, igjen! Men det er ikke din feil, men flyselskapets

I år er ønskelisten noe kortere enn i fjor. Jeg vet du har dårlig tid nå "like før", så jeg skal fatte meg i korte trekk punktvis.

1. Jeg ønsker å bli bedre på å slutte å avbryte folk!
Jeg har så mye å si og snubler ofte over ordene som renner ut og så går det helt galt. Jeg kjører over andre som også har meninger og rygger gjerne tilbake for å understreke poenget mitt.

2. Jeg håper du kan sørge for litt ekstra lys og varme til alle de som sitter alene på Julekvelden!
 Og litt mer mat til de som trenger det, samt presenter til alle barn som er "glemt" hvert år. Mindre til de som allerede har mye og mer til de som ikke har nok. Særiøst lissom, hvor mange par Uggs og Canada Goose jakker delte du ut i Asker i fjor? Nok er nok.

Ikke det at jeg stiller krav eller kritiserer deg altså Herr. Nisse, se på dette som en liten oppmuntring til endring du..!

3. Det var dette med businessen min da. Jeg vil super dødsens veldig gjerne at du hvisker litt informasjon til de voksne, der de sover mens du fyker rundt på Julenatten.
Kan du hviske: Nå kommer det snart noen fantasisk kule nye sunne, naturlige og økologiske produkter i butikken. Prøv de!

Og du, en annen ting mens jeg husker det....
Er du veldig kristen? For vi spilte "Kort skalle" på hytta i helgen og han som skulle være deg mente at du var protestant, men når jeg Googler deg ser jeg at flere mener at du egentlig er Gresk ortodoks. Which is it Mr. Claus?

4. Jeg ønsker meg en mindre sur mann. Han trenger ikke være ny, bare i litt bedre humør. Den gamle modellen jeg fikk har startproblemer om morgenen og har lagt til seg noen rare vaner i løpet av 2012.
Jeg trenger også en ny brukermanual asap!

5. Ellers så ønsker jeg meg haik med reinsdyrene dine når de øver seg. En litt kjappere rute til Hong Kong, Bangkok og New York etc hadde vært helt konge!

Det var det jeg hadde for denne gang. Jeg lover å gjøre mitt for at denne julen blir hyggelig for alle rundt meg. Takk for den harde jobbingen du gjør der oppe i nord

Vennlig hilsen
Susan :) 45 år

PS! Mannen min ønsker seg ny kone. Mellom oss er den han har akkurat passe!

Noen kule dyr du har!



Dette kortet var fint av deg!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar