mandag 22. oktober 2012

Visse ting må oppleves. De skjer bare en gang!

19.30
Så var det mandag da.. Det er ikke snakk om å komme seg tilbake på jobb, jeg jobber stort sett hele tiden. Jeg jobber i søvne. Våkner om natten og skriver ned ideer eller tinge jeg har glemt.

Hvor har det blitt av av-knappen?

Fredag forsvant i et evig emailkaos og lørdag dro jeg på fjellet for å finne multer til foto.
Visste du at det er nesten INGEN multer der ute i år?

Grossister har ikke, butikker har ikke - så da dro jeg til fjells, som det fjolset jeg er..
Multesesonngen var selvsagt over, burde jeg kanskje ha sjekket, og da jeg kom opp på hytta var alt dekket av sne! Yippi ja ja, et tykt hvitt teppe av slapsete sne og is.

- Men multer skulle jeg ha, så som en riktig teit byjente stavret jeg rundt i røde gummistøvler og kostet bort sne men en sånn fin Jerniakost. Gutta fra Latvia som bygger rett i nærheten må tro vi Nordmenn er riktig forskrudde... Fant jeg noen til slutt, akk nei. Det nærmeste jeg kom multer i helgen var en gammel flaske Lakka som står innerst i skapet og roper på 90-tallet.
(Trenger fortsatt multer naturell, helst med blader på. Så har du eller vet du hvor multer kan skaffes er jeg meget takknemlig).


23.19
Skal, skal ikke?  Stå opp nok en natt for å se på debatten live?

USAs siste 'Presidential Debate' på Lynn University selvsagt! Utenrikspolitikk står på dagorden, det angår oss alle mener nå jeg.

Men den går jo i reprise, får jeg høre her hjemme. Men du ser bare ikke herrestaffetten under OL i REPRISE? Du gjør bare ikke det... Usain Bolt i reprise, nei.

Visse ting må oppleves.
De skjer bare en gang.
Oog nå er det virkelig spennende der borte i Uniten! De ligger tete-a-tete Obama og Romney.
- Mange synes Obama har fått mer enn nok tid til å vise hva "han" er god for, andre mener ting tar tid.
Overraskende nok synes de erkekonservative være de som har dårligst tid.
Hva skjedde med "skynd deg langsomt"?
Obama in my heart, tenker jeg her på soften.

- Var jeg amerikaner hadde jeg gikk Obama litt mer tid. All eyes on the US, dette blir spennende folkens (ja vi sa det på tidlig 80-tall jenta mi). I natt står jeg opp kl 02.30 og vier et par timer til politikk.

10 - 4.






2 kommentarer:

  1. Ha ha! Indre fjortis! Jammen da er vi vel to da, siden jeg også tusker i blogverdenen av og til, riktig nok er jeg ikke like energisk og vittig, men dog..

    Over og ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for igår :) Vi får følge hverandre. Du er superdyktig og verdens vakreste blomster etc. Klem

      Slett