torsdag 6. desember 2012

Takk som spør, her går alt så meget bedre!

Kjære beste beste venninne (som jeg sist snakket med våren 2010)!

Nok et år har gått hvor vi ikke fikk tatt den kaffen eller kinoturen vi har snakket om så lenge (og godt er det fordi du begynner å bli riktig treig og kjedelig).

2012 har vært et år med spennende utfordringer! (Mannen min har sagt opp sjefsjobben og startet grunder virtksomhet, HJELP!)

Jeg håper du og Tankred har det bra og at barna trives (do I really care? Hører jeg mer om "fotballtalentene" Timian og Max eller balletten til Margrethe-Emilia så freaker jeg ut).

Vi har hatt et fantastisk (vanskelig) år fullt av artige endringer (flyttet fra stor hus til dukkehus og hatt et helvete med nok et husprosjekt).

Huset er i rute (særlig!) og vi håper å flytte inn i slutten av april 2013 (hvor vi kommer til å bo omgitt av skit og lort, byggearbeider i minst 4 måneder til , hvorpå hagen som ser ut som en middels sigøynerleier. OPS, politisk ukorrekt..)

Ellers så føler vi oss svært priveligerte (og snobbete) som har reist til så mange spennende steder (tilbragt dager på flyplasser med dårlig kaffe etter lange flighter uten søvn. Kjørt oss vill i værste delen av Miami og blitt lurt trill rundt flere ganger).

Hvordan går det med Peik (eller Smelly som vi liker å kalle det hårete beistet ditt)? Det var skrekkelig synd å høre om Nusse og Nimrod (særiøst MARSVIN, DET er 80-tall det. Regner med at de har det bedre 30 cm under rosebuskene dine enn i det lille illeluktende buret..).

Så fint julekort du sendte, Tankred ser riktig hyggelig ut (jesus, er det 4 eller 5 mann på like mange år, når skal du legge bort pumagenseren og slutte å bleke håret?). 

- Og barna er blitt så store (diabetes 2 er det minste av dine bekymringer).

Min lille Petrines tenniskarriere ser lovende ut (selv om hun stort sett dropper annenhvert trening og har NULL interresse for tennis). Hun fikk en riktig fin medalje ved forrige turnering (oppmøtemedalje kan vi vel kalle den hvis vi er ærlige, men det er vi jo ikke..).

Trond har begynt med kjøretimer, tenk at han er 16 alt (den idioten kommer ALDRI til å få kjøre min bil. Seriøst, her er det bare å ta ut ennå en forsikring. Det første han gjorde var å lemleste nabokatten IGJEN!)

Nei, nå må jeg komme meg tilbake til kromkakejernet (ha ha ha, takk Ultra)  vi har bare en sort igjen (og den skal Svigermor lage)!

Du får ha det bra så lenge (whatever!), vi MÅ bare møtes tidlig på nyåret (da er jeg stort sett utenlands).


Puss och kram som de sier i Sverige ( Champis på Stureplan og middag på Grand),

din (tidligere) 
venninne (bekjente) 
Maren-Cecilie 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar